Saanko varmasti kaikki tilaamani tuotteet?
Keräily tehdään myymälässä vasta toimituspäivänä, joten emme valitettavasti voi taata tuotteiden saatavuutta. Esimerkiksi pääsiäismunat ja kunkin vuoden hittiruoat ovat joskus käyneet vähiin. Sinun kannattaa siksi antaa lupa korvata tuotteita ja kertoa myös toiveesi mahdollisia tuotekorvauksia varten. Pidempään säilyvät, sinulle erityisen tärkeät tuotteet kannattaa hankkia ruoan verkkokaupasta jo hyvissä ajoin ennen pääsiäisviikkoa.
Riittääkö toimitusaikoja kaikille?
Tarjoamme aina kattavasti toimitus- ja noutoaikoja, mutta juuri ennen pääsiäistä ne saattavat käydä vähiin. Varaa siis mieluinen aika tekemällä tilauksesi jo hyvissä ajoin. Jos vapaata aikaa ei tutusta myymälästä löydy, kokeile valita alueeltasi esimerkiksi toinen Prisma tai S-market.
Tilaan ensimmäistä kertaa, miten toimin?
Tilaaminen ruoan verkkokaupasta on helppoa. Ensimmäiseksi sinun kannattaa kirjautua sisään S-käyttäjätilillä, jotta voit saada ostoksistasi Bonusta. Seuraavaksi valitse toimitustapa sekä myymälä. Täytä korisi tuotteilla, tarkista tilauksesi ja syötä vielä maksukorttisi tiedot. Teemme veloituksen kortiltasi vasta toimituspäivänä, kun tuotteet on keräilty ja loppusumma täsmentynyt. Voit siis huoletta lisätä tuotteita tilaukseesi tilausvahvistuksessa ilmoitettuun kellonlyömään saakka.
Jos pääsiäistuote on loppunut, korvataanko se toisella?
Korvaamme tuotteen vain, jos olet antanut meille luvan. Etsimme tilalle tuotteen, joka vastaa mahdollisimman samaa hintaa ja laatua. Voit myös kirjoittaa keräilijälle tuotekohtaisen kommentin tai toiveen ostoskorinäkymässä. Mikäli jokin tietty tuote on sinulle erityisen kriittinen, kannattaa toimitus tilata mahdollisimman hyvissä ajoin ennen pääsiäistä.
Lue lisää korvaamisesta ➜
Koska pääsiäisen tilausten muokkausaika päättyy?
Voit tarkistaa muokkausajan tilauksen tiedoista verkossa tai sovelluksessa. Kätevintä on käyttää S-kaupat-sovellusta, jolloin voit tilata käyttäjätilisi Ilmoitukset-sivulta puhelimeesi push-viestin. Saat ilmoituksen 24 tuntia ennen muokkausajan päättymistä. Tarkistathan, että olet sallinut puhelimessasi sovelluksen ilmoitukset eli push-notifikaatiot. Lisäksi sinulla tulee olla S-ryhmän asiakasomistajuutta koskevissa asetuksissa markkinointi ja viestintä sallittu. Pääset tarkistamaan luvat näppärästi S-käyttäjätilin kautta.
Kirjaudu sisään ➜