Maksaminen
Maksaminen sujuu mukavasti kortilla. Kortilla maksaminen on kätevää myös siksi, että ostoskorisi lopullinen summa täsmentyy usein vasta keräilyn jälkeen. Esimerkiksi useiden hedelmien ja vihannesten hinnat selviävät sentilleen vasta punnituksessa.
Kampanjatuotteet
Tuotteiden tarjoushinnat ovat voimassa silloin, kun tilauksen keräilyn ja toimituksen ajankohta on kampanjan voimassaolon sisällä. Huomaathan, että kivijalkamyymälässä olevat kampanjat eivät ole voimassa verkkokaupassa.
Näin maksat kortilla
Jos valitset maksutavaksi korttimaksun, voit maksaa tilauksesi pankki- tai luottokortilla. Kun lisäät uuden kortin, pyydämme sinua antamaan kortinhaltijan tiedot turvallista maksamista varten. Muut tiedot, kuten kortin numeron, pääset täyttämään, kun lähetät tilauksen. Tässä vaiheessa tarkistamme kortin tiedot, mutta lopullisen veloituksen teemme vasta, kun tuotteet on keräilty.
Vinkki! Jos sinulla on yhdistelmäkortti (debit/credit), löydät debit-numeron ja CVV-turvakoodin yleensä kortin kääntöpuolelta. Yhdistelmäkortin debit-numerolla on oma kolminumeroinen turvakoodi.Katso ohjeet kortin tietojen lukemiseen
Samat hinnat kuin myymälässä
Meillä tuotteiden hinnat ovat verkkokaupassa samat kuin keräilyhetkellä myymälässä. Huomaathan kuitenkin, että kivijalkamyymälässä olevat kampanjat eivät ole voimassa verkkokaupassa. Edullisten hintojen päälle maksat ainoastaan keräilystä, toimituksesta ja pakkausmateriaaleista. Kotiinkuljetuksen ja noudon hinnat näet kun valitset toimitusajan.
Mukavat Bonukset päälle
Saat tilauksestasi Bonusta, kunhan olet kirjautunut S-käyttäjätilillesi ja liittänyt S-Etukorttisi tiliin. Kortin tiedot voit lisätä yläkulman ihmishahmo-ikonista avautuvalla Oma profiili -sivulla. Jälkikäteen Bonusten lisääminen ei valitettavasti onnistu. Vinkkinä vielä, että S-Pankin credit- tai debit-kortilla kerrytät ostoista myös maksutapaetua.
Bonusta ei kerry yrityksille tehdyistä tai yrityskortilla maksetuista ostoista.
Voit tallentaa monta maksukorttia
Korttien tallentaminen onnistuu, kun olet kirjautunut S-käyttäjätililläsi. Voit tallentaa useita maksukortteja ja valita kassalla, mitä niistä haluat käyttää. Voit vaihtaa maksukorttiasi sinulle ilmoitettuun muokkausajan päättymiseen saakka. Ajan näet tilauksen tiedoista ja sähköpostilla saamastasi tilausvahvistuksesta.
Onhan kortillasi katetta?
Tämä on asia, joka voi unohtua keneltä tahansa. Emme nimittäin tee katevarausta tilausta tehdessäsi, vaan sinun pitää itse huolehtia, että toimituspäivänä kortilla on riittävästi katetta. Joskus saattaa käydä vaikkapa niin, että jokin automaattisesti veloitettava maksu jää huomioimatta ja saldo ei enää toimituspäivänä riitä. Varmista myös, että kortillasi ei ole maksamista estäviä rajoituksia.
Tunnistautumista ei aina tarvita
Pankit osaavat nykyisin arvioida, voidaanko verkko-ostos hyväksyä ilman asiakkaan tunnistamista. Erillistä tunnistautumista ei enää vaadita jokaisen ostoksen yhteydessä. Silloin tällöin sinun pitää kuitenkin tunnistautua, aivan kuten myymälässä lähimaksulla maksaessasi. Tällä varmistetaan, että maksukorttisi ei ole joutunut vääriin käsiin.
Punnittavien tuotteiden hinnat
Jos tilauksessasi on punnittavia tuotteita kuten hedelmiä tai vihanneksia, näet tilausta tehdessäsi arvion tuotteen hinnasta. Lopullinen hinta selviää kun tuotteet punnitaan keräilyn yhteydessä.
Yrityksen ruokaostokset
Jos olet yritysasiakas, onnistuu ostosten maksaminen laskulla tai S-Business-kortilla. S-Business on kotimainen, täysin kuititon maksukortti, joka käy yli 1800 S-ryhmän toimipisteessä ympäri Suomen. Lue lisää täältä
Pankkikortilla maksun poikkeukset
Oma Säästöpankki on tehnyt päivityksiä 8.5.2023 korttimaksujensa reititykseen. Tuota ajankohtaa ennen tehtyjen ja Oma Säästöpankki -kortilla maksettujen tilausten veloitus ei mene läpi – päivityksen jälkeen varmennetut kortit toimivat tuttuun tapaan! Jos olet tallentanut Oma Säästöpankki -maksukorttisi tiedot ostotietoihisi, tallennathan tiedot uudestaan, jotta voit jatkaa ostosten tekoa.