Hyppää sisältöön
Tuotteet

Tuotteet ja korvaaminen

Voinko luottaa siihen, että tilattujen tuotteiden laatu on sama kuin jos hakisin ne itse kaupasta?

Kyllä voit. Koulutettu henkilökuntamme kerää sinulle vain tuoreimpia tuotteita ja parasta laatua.

Aamun ensimmäiset tilaukset

Huomioithan, että uunituoreet leivät saapuvat kauppaan aamun mittaan. Aamun ensimmäisiin tilauksiin emme voi valitettavasti taata kaikkien leipien saatavuutta.

Ilmoitetaanko minulle, jos tuote puuttuu tai se on korvattu?

Kyllä, kun ostoksesi on pakattu, lähetämme sinulle sähköpostin. Näet heti, jos jokin tuote puuttuu tai se on korvattu. Korvaamme tuotteen vain, jos korvausluvat ovat käytössä valitsemassasi toimitustavassa ja olet antanut meille luvan korvaamiseen. Mahdolliset muutokset tilauksessasi voivat olla:

  • Tuote on korvattu - Tuote on päässyt loppumaan myymälästä tai myymälässä olevan tuotteen myyntiaika on liian lyhyt.

  • Tuote puuttuu - Tilaamasi tuote on loppunut tai myyntiaika on liian lyhyt, mutta et ole antanut meille lupaa korvata sitä. Joskus harvoin voi myös käydä niin, että korvattavaa tuotetta ei ole.

  • Määrä on muuttunut – Tuotetta on myymälässä vähemmän kuin mitä tilasit. Mikäli olet antanut luvan, saat loput korvaavina tuotteina.

Miten korvaava tuote valitaan?

Jos tilaamasi tuote on loppunut myymälästä, korvaukset ovat käytössä valitsemassasi toimitustavassa ja olet sallinut ne, etsimme tilalle toisen tuotteen, joka vastaa mahdollisimman hyvin puuttuvan tuotteen hintaa ja laatua. Valitsemme esimerkiksi tuotteen, jonka tiedämme maistuvan mahdollisimman samankaltaiselta. Tiedämme toki, että jotkin tuotekriteerit ovat erityisen tärkeitä vaikkapa ruokavalion osalta. Sen vuoksi olemme tehneet itsellemme oivan ohjelistan:

Gluteeniton ➜ gluteeniton

Luomu ➜ luomu

Sokeriton ➜ sokeriton

Kotimainen ➜ kotimainen

Kevyt/light ➜ kevyt/light

Laktoositon ➜ laktoositon

Vähälaktoosinen ➜ vähälaktoosinen tai laktoositon

Voinko varmistaa tilaukseeni valitsemien tuotteiden saatavuuden?

Kaupoissamme on laaja valikoima ja pyrimme aina täyttämään toiveesi! Kerromme kuitenkin verkkosivuillamme ja sovelluksessamme, mikäli jollakin tuotteella on heikko saatavuus. Voit siis helposti ennakoida sitä, mitkä tuotteet keräilemme sinulle.

Mikäli olet tehnyt tilauksen pitkälle tulevaisuuteen, voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden ja tehdä mahdollisia muutoksia ennen kuin pakkaamme ostoksesi. Voit myös jättää toiveesi tuotteiden korvaamiseen liittyen – näin saamme aina tuotua sinulle sopivimmat tuotteet.

Miksi verkkokaupasta ei saa kaikkia samoja tuotteita kuin myymälästä?

Keräämme verkkokaupan ostokset myymälöistämme ja keräilykeskuksistamme. Valitettavasti kaikki myymälätuotteet eivät kuulu ruoan verkkokaupan valikoimaamme. Valitsemme tuotteet ruoan verkkokauppaamme aina tuotteiden saatavuus ja toimituksien sujuvuus edellä. Kerro rohkeasti omat valikoimatoiveesi esimerkiksi jättämällä meille palautetta – toteutamme saamiamme toiveita parhaamme mukaan.

Siirry jättämään palautetta