
Uutta alueellasi!
Keräilemme ja toimitamme alueesi kotiinkuljetukset uudesta keräilykeskuksestamme Vantaalla. Tutustu uudistuksiin ja usein kysyttyihin kysymyksiin.
Enemmän toimitusaikoja
Kun keskitämme kotiinkuljetukset yhteen paikkaan, voimme jatkossa tarjota entistä laajemman kattauksen toimitusaikoja. Laajennamme keräilykeskuksen toimitusaluetta vaiheittain. Lopulta keräilemme ja toimitamme lähes kaikki pääkaupunkiseudun sekä osittain Uudenmaan kotiinkuljetukset samasta paikasta.

Kehitämme palveluamme ja haluamme kuulla mielipiteesi!
Olemme hiljattain aloittaneet kotiinkuljetukset keräilykeskuksesta ja kehitämme palveluamme koko ajan niin tuotesaatavuuden, tilauksesi pakkaamisen kuin toimituksen osalta. Haluamme kuulla, miten voisimme palvella sinua entistä paremmin. Laita meille palautetta asiakaspalvelun kautta tai tilauksen jälkeen saamasi Miten meillä meni tänään -sähköpostin palautelinkistä.
Tarkemmat saatavuustiedot
Kerromme tuotteiden saatavuustiedot entistä tarkemmin, joten sinun ei tarvitse enää antaa korvauslupia. Vinkkinä vielä, että voit tarkistaa tilauksesi muokkausnäkymässä päivää ennen toimitusta. Näin näet onko jokin tuote myyty hetkellisesti loppuun ja ehdit vaihtaa puuttuvan tuotteen toiseen.
Lisäksi voit edelleen jättää tilaukseesi tuotekohtaisia kommentteja, jos haluat esimerkiksi tietynvärisen hammasharjan tai mahdollisimman vihreitä banaaneja. Keräilijämme ottavat toiveesi huomioon mahdollisuuksien mukaan.
Tarkemmista saatavuustiedoista huolimatta voi joskus käydä niin, ettei tuotteita olekaan keräilyvaiheessa saatavilla. Näissä tapauksissa näet puutteet Tilauksesi on nyt maksettu, tässä kuittisi! -sähköpostista.

Tuotetoiveet helposti
Puuttuuko suosikkituotteesi valikoimasta? Kehitämme valikoimaa jatkuvasti toiveiden pohjalta, joten kerro toiveistasi meille!

Sähköinen kuitti
Olemme S-ryhmässä edistäneet kätevää ja kestävää paperitonta asiointia jo vuodesta 2016. Nyt sähköiset kuitit ovat saapuneet myös S-kaupat-palveluun ja Prisma ruoan verkkokaupasta tilaavat saavat ne käyttöönsä ensimmäisinä. Saat kuitin tilauksestasi sähköpostitse, kun tilauksesi on veloitettu onnistuneesti keräilyn jälkeen.

Pakkausmateriaalina muovipussit
Tuomme alueesi ostokset tutuissa Prisman muovipusseissa, joita voit käyttää tilauksen vastaanoton jälkeen moniin eri tarkoituksiin. Voit myös palauttaa aiemman tilauksen yhteydessä saamasi muovipussit kuljettajalle, joka tuo uuden tilauksen luoksesi.
Uutta on myös se, että maksat tilauksesta aina saman pakkausmateriaalimaksun kappalehinnan sijaan. Etsimme jatkuvasti parhaita keinoja vähentää pakkausmateriaalia ja kuulemme mielellämme sinun mielipiteesi!

Usein kysyttyä
Miksi juuri minun alueeni kotiinkuljetukset tehdään keräilykeskuksesta?
Ruoan verkkokaupan kasvu jatkuu ja etenkin suurimmissa kaupungeissa myymäläkeräilyn tueksi tarvitaan automatiikkaa. Ensimmäiset automaatioavusteiset ruokaostosten keräilykeskukset on avattu Uudellamaalla ja Pirkanmaalla. Pääset siis todistamaan ruoan verkkokaupan tulevaisuutta ensimmäisten joukossa!
Laajennamme keräilykeskuksen toimitusaluetta vaiheittain, ja nyt oli sinun alueesi vuoro. Kehitämme keräilykeskuksen toimintaa jatkuvasti, ja jatkossa teemme lähes koko pääkaupunkiseudun ja osan Uudenmaan kotiinkuljetuksista keräilykeskuksesta.
Keskittäminen tuo mukanaan paljon hyvää. Toimintamme on sekä tehokkaampaa että kestävämpää, kun voimme suunnitella niin tilattavat tuotemäärät, keräilyn kuin kuljetusreitit yhdessä paikassa. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että voimme tarjota sinulle enemmän toimitusaikoja ja tarkemmat tuotteiden saatavuustiedot samalla kun vähennämme hävikkiä ja kuljetuksista aiheutuvia päästöjä.
Entä jos haluan tilata ostokset omasta lähimyymälästäni?
Onnistuu! Kaikissa Prismoissa ja useissa sinua tähänkin saakka palvelleissa S-marketeissa on edelleen noutopiste ja nämä tilaukset kerätään lähtökohtaisesti kyseisestä myymälästä. Myös robokuljetukset, pikanoudot ja -toimitukset ja Food Market Herkun toimitukset jatkuvat tuttuun tapaan.
Onko muutoksella vaikutusta valikoimaan?
Tarjoamme Prismasta tilanneille tutun hypermarkettitason valikoiman päivittäistavaratuotteita ja tärkeimpiä kodin pientuotteita. Lisäksi painotamme valikoimassa verkko-ostajille tärkeitä tuotteita niin tuoteryhmien kuin pakkauskokojen osalta.
Uutta on myös se, että voimme muokata valikoimaa entistä joustavammin asiakkaidemme toiveiden mukaan. Kuulemmekin mielellämme tuotetoiveesi!
Miksi en voi antaa korvauslupia tuotteille?
Korvauslupia ei enää tarvita, sillä keräilykeskuksessa tuotteiden saatavuutta voidaan seurata entistä tarkemmin. Näet siis jo tilausta tehdessäsi paremmin, onko haluamaasi tuotetta tarjolla. Tarkimmillaan saatavuustiedot ovat muutamaa päivää ennen toimituspäivää, joten tilaus kannattaa viimeistellä silloin.
Joskus tuotepuutteita saattaa silti olla. Näissä tapauksissa näet mahdolliset puutteet Tilauksesi on nyt maksettu -sähköpostista, eikä puuttuvia tuotteita tietenkään veloiteta sinulta.
Mistä löydän kuitin tilauksestani?
Saat kuitin sähköpostitse, kun tilauksesi on maksettu. Lisäksi löydät kuitin S-mobiilista. Veloitamme tilauksen kortiltasi kun tilaus on keräilty, eli pääsääntöisesti toimituspäivänä. Sähköisiin kuitteihin siirtyminen on osa paperittoman asioinnin edistämistä, jota S-ryhmässä on tehty jo vuodesta 2016 lähtien.
Muuttuvatko toimitukset ja niiden hinnat?
Tehokkaamman toiminnan ansiosta pystymme jatkossa tarjoamaan entistä laajemman kattauksen toimitusaikoja. Valittavana on useita eripituisia ja -hintaisia aikoja, aivan kuten tähänkin asti S-kaupat-palvelussa.
Onko muutoksella vaikutusta hintoihin?
Tarjoamme edelleen S-ryhmän tutut, pysyvästi edulliset hinnat. Lisäksi saat Bonusta sekä ostoksista että toimitusmaksuista.
Onko muutoksella vaikutusta tuotteiden laatuun?
Kuten kaikki S-kaupat-tilausten keräilijät, myös kaikki keräilykeskuksen työntekijät saavat laatukoulutuksen ja valitsevat tilaukseesi vain parasta.