Hyppää sisältöön
Tuotteet

Jouluruoan verkkokauppa

Joulu tulee joka vuosi samaan aikaan, mutta silti meinaa kiire yllättää. Mitäpä jos tänä vuonna tekisit joulun valmistelut hyvissä ajoin? Olemme koonneet muutamia vinkkejä, joiden avulla vältät jouluruuhkat ja teet ostoksesi kaikessa rauhassa.

Näin tilaat jouluruoat verkkokaupasta

1. Varaa toimitusaika

Tilauksen voit tehdä neljää viikkoa ennen. Näin saat varattua ajan. Jos tietyt tuotteet ovat sinulle ratkaisevan tärkeitä, kannattaa ne tilata jo joulua edeltäville viikoille. Ostokset keräillään toimituspäivänä, joten jouluviikolla jotkut tuotteista voivat olla vähissä.

Varaa toimitusaika

2. Täydennä tilaustasi

Kun tilauksesi on tehty, voit lisätä siihen tuotteita aina kun mieleesi juolahtaa jotakin jouluksi ostettavaa. Teet sen näppärästi S-kaupat-sovelluksellamme niin kotisohvalla kuin ruuhkabussissa. Muista lopuksi tallentaa muutokset.

Lataa sovellus

Jouluruoat helposti verkkokaupasta

  • 1. Tee ostokset rauhassa ja harkiten, kun sinulle sopii

  • 2. Saat ostokset edullisesti ja vielä Bonukset päälle

  • 3. Tuomme myös painavat ostokset kotiovellesi asti, kylmäketjusta huolehtien

  • 4. Tilaa noutopisteelle ja voit hoitaa samalla muut jouluostokset

  • 5. Jos matkaat muualle, tuomme ostokset matkasi varrelle noutopisteeseen

Jouluruoat verkkokaupasta - heräsikö kysymys?

    Tilaan ensimmäistä kertaa, miten toimin?

    Tilaaminen ruoan verkkokaupasta on todella helppoa! Ensimmäiseksi kannattaa kirjautua sisään S-käyttäjätilillä, jotta voit saada ostoksistasi Bonusta. Valitse sitten toimitustapa ja toimitusaika. Täytä ostoskorisi tuotteilla, syötä maksukorttisi tiedot ja tee tilaus.

    Teemme lopullisen veloituksen kortiltasi toimituspäivänä, kun tuotteet on keräilty ja loppusumma täsmentynyt. Voit siis huoletta lisätä tuotteita tilaukseen, kunnes muokkausaika umpeutuu.

    Riittääkö toimitusaikoja kaikille?

    Lisäämme jouluksi reilusti toimitus- ja noutoaikoja, mutta juuri ennen joulua ne voivat käydä vähiin. Varaa siis mieluinen aika tekemällä tilauksesi jo hyvissä ajoin. Joulun toimitusajat avautuvat neljää viikkoa aikaisemmin.

    Jos tutusta myymälästä ei löydy sopivaa toimitusaikaa, katso aikaa valitessasi myös muiden alueellesi toimittavien myymälöiden vapaat ajat.

    Saanko varmasti kaikki tilaamani tuotteet?

    Teemme parhaamme, jotta saat jokaisen tilaamasi tuotteen. Emme kuitenkaan voi varata tuotteitasi, vaan keräilemme ne vasta toimituspäivänä.

    Jouluviikolla jokin tuote voi yllättävän kysynnän vuoksi loppua. Jos tilauksesi keräillään myymälästä, voit antaa luvan korvata tuotteita ja kertoa myös toiveesi mahdollisia tuotekorvauksia varten. Lue lisää korvaamisesta ➜

    Jos tilaat "Prisma ruoan verkkokaupasta" eli uudesta keräilykeskuksestamme, emme voi korvata tuotteita. Voit kuitenkin tarkistaa tilauksesi tilanteen muokkausnäkymässä hieman ennen muokkausajan päättymistä ja vaihtaa loppuneet tuotteet.

    Kannattaako osa tuotteista tilata jo etukäteen?

    Jos tietyt tuotteet ovat sinulle ratkaisevan tärkeitä, tilaa niiden toimitus jo joulua edeltäville viikoille. Esimerkiksi torttutaikinat, marmeladit ja tietyt konvehtirasiat ovat tuotteita, joiden kysyntä on joskus yllättänyt kaikki ennusteet. Kätevää onkin tehdä kaksi tilausta, jolloin saat tärkeimmät tuotteet jo hyvissä ajoin ennen joulua.

    Mihin asti voin muokata tilaustani?

    Joulun ajan tilauksissa voi olla tavallista lyhyempi muokkausaika. Suosittelemme tarkistamaan muokkausajan päättymisen tilauksesi tiedoista tai tilausvahvistuksesta. Siihen saakka voit huoletta lisätä tilaukseesi joulun herkkuja. Muista lopuksi tallentaa muutokset.